Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів": У законодавстві України зазначено дві причини, через які покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару: 1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться: - якщо він не використовувався; - якщо збережено його товарний вигляд; - споживчі властивості, пломби, ярлики; - розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Якщо товар було доставлено кур'єрської служби Нової Пошти, його слід перевірити у присутності працівника служби при отриманні товару. Умови обміну/повернення товару неналежної якості Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів": У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін; - Відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника. Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою Ушинського 4, Київ Для вирішення питань обміну чи повернення товарів - зв'яжіться з нашим менеджером +380 (97) 597-30-72 Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після повернення товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.